Producenci
Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

 

Pełna informacja dotycząca prawa do odstąpienia od umowy znajduje się w § 10 regulaminu sklepu. Prosimy o zapoznanie się z jego zapisami przed dokonaniem zwrotu. W celu uproszczenia i przyspieszenia obsługi zwrotów prosimy klientów o postępowanie wg. poniższej, skróconej instrukcji:

 

1. Chęć odstąpienia od umowy można zgłosić w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. W tym celu roszę przesłać na adres: sklep@superherb.pl informacji o odstąpieniu od umowy z numerem zamówienia i listą zwracanych produktów. Np. "odstępuję od umowy zakupu nr 12345 i odsyłam następujące produkty...." oraz podać dane do przelewu zwrotnego, gdyby zwrot przez taką samą metodę płatności nie był możliwy.

2. Proszę dobrze zapakować zwracane produkty i odesłać je na adres sklepu wysyłkowego: Sklep zielarski SuperHerb, Gierzyńskiego 17/9, 09-407 Płock w ciągu 14 dni od przesłania informacji o odstąpieniu od umowy. Proszę nie wysyłać przesyłek za pobraniem - takie paczki nie będą odbierane.

3. Zwrot środków nastąpi w ciągu maksymalnie 14 dni.

 

Reklamacja i gwarancja

 

Pełna informacja dotycząca reklamacji i gwarancji znajduje się w § 11 regulaminu sklepu. Prosimy o zapoznanie się z jego zapisami przed dokonaniem reklamacji. W celu uproszczenia i przyspieszenia obsługi reklamacji prosimy klientów o postępowanie wg. poniższej, skróconej instrukcji:

1. Proszę przesłać na adres: sklep@superherb.pl zwięzły opis wady produktu i okoliczności jej wystąpienia wraz z dokumentacją foto/wideo.

2. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

3. Ewentualną informację o konieczności odesłania produktu sprzedawca przekaże w wiadomości e-mail. Adres do wysłania zwrotu to: Sklep zielarski SuperHerb, Gierzyńskiego 17/9, 09-407 Płock.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl